hiperkolesterolemi

Sorular (3)

Değerlerimde bir anormallik var mı?
Değerlerimde bir anormallik var mı?
Tahlil1.pdfTahlil1.pdf
Tahlil2.pdfTahlil2.pdf
Tahlil3.pdfTahlil3.pdf
Tahlil4.pdfTahlil4.pdf
Lipit yüksekliği nasıl düşürülür?
Lipit yüksekliği nasıl düşürülür?
Yüksek kolesterol var, belirti yok: İlaç kullanmalı mıyım?
Kolesterolüm yüksek çıktı ama belirti yaşamıyorum. Yine de ilaç kullanmam gerekir mi?
Toplam 3 Soru
1

Merhaba ❤️

Şikayetini yaz
Saniyeler içinde cevaplayalım

Sohbeti Başlat
©2026 Tanitedavi.com
İletişimAydınlatma MetniÇerez Politikası
Bogazici TeknoparkTanitedavi.com bir Boğaziçi Teknopark projesidir. BETA