hiperkolesterolemi
Sorular (3)
Değerlerimde bir anormallik var mı?
Değerlerimde bir anormallik var mı?
Lipit yüksekliği nasıl düşürülür?
Lipit yüksekliği nasıl düşürülür?
Yüksek kolesterol var, belirti yok: İlaç kullanmalı mıyım?
Kolesterolüm yüksek çıktı ama belirti yaşamıyorum. Yine de ilaç kullanmam gerekir mi?
Toplam 3 Soru
1Merhaba ❤️
Şikayetini yaz
Saniyeler içinde cevaplayalım